۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

دومین سکس با خاله وسطی

امروز سکسم با خاله بزرگم رو مینویسم این خالم رو خیلی دسوش دارم واقعا ها چون منو دوس داره و پیشم ازاده این خالم اسمش ساراس و قهرمان شناس یه خاطر همین بدنش خیلی سکسیه سنشم دو ال از مامن من کوچیکتره و حدود 35 سالشه کونش خیلی تپله و سینه هاش که نگو اندازه هندونه ولی ردیفه و اقتاده نیست و سر بالاس البته ازدواج نکرده ولی اهل خوش گذرونیه و عرق خور و یکی خجالتی و کون همه دخترا و زنای فامیل رو سوزونده منم که خیلی دوسش داشتم خیلی دور و برش هستم اون با پولاش تو یه منطقه بالا یه اپارتمان اجاره کرده بود و منم که همیشه پیشش پلاس بودم و اونم که از خوداشه میدونستم که کسش اکبنده اکبنده و همین منو میسزونود که زودتر بکنمش یه روز که شب خونشون بودم باهم میخوابیدیم شب دیدم خوابیده اروم دستمو بردم روی صورتشو نازش کردم و گفتم اگه خالم نبودی میبردمت یه جای دور پیش خودم خیلی دوست دارم و بعد دستمو گذاشتم کنار سینشو خوابم برد و صبح دیدم رفته حموم و منو صدا میکنه حموشون هم کنار اتاق و شیه مات بود دیدم سینه هاشو چسبونده به حمومو میگه حوله رو بیار زود حوله رو دادم تو دستشو اومد بیرون حوله رو دور کونش پیچیده بود و سینه هاش معلوم بود خودمو زدم به بیخیالی و لی اومد نشست کنارمو گفت میبینی واسشون زحمت کشیدمو وپاشد رفت و منم حال کردم که مقاومت کردم و اون حشری تر از گذشته و گذشت تا اینکه یه دو هفته بعد اومد خونه ما همه رفته بودن بیرون و منم که اومدم دیدم تنها نشسته تو اتاق و داره فیلم نگاه میکنه و دستشو از زیر دامنش برده تو کسش و داره میمالونه یه اهم کردمو اومدم تو اتاق که دیدم خودشو جمع کرد و کامپیوترم زود ریستارت کرد و منم گفتم دارم میرم حموم راحت باش عزیزکم اینو که گفتم حالش بهتر شد و اومدم جلو گفتم بشین فیلمتو ببین نگران نباش خانومی من به کسی نمیگم و رفتم حموم و به عشوقش یه جق حسابی زدم دوش رو که بستم اروم اومدم بیرون دیدم نشسته دامنوو شرتشو داده پایین داره یه فیلم سوپر نگا میکنه ئ کسو میمالونه یرم که دوباره راس شد رفتم کنارش و تا دید لختم و کیرم کنار صورتشه شوکه شد گفتم راحت باش و نشستم کنارشو کیرمو گرفتم تو دستم و مالوندم و اروم دستمو بردم سمت کسش و واسش مالوندم اونم سینه هاشو اورد بیرون و میمالوند ومنم سر سینه هاشو میبوسیدم و دیدم بسشه نشستمو زانو زدمو وشروع کردم به خوردن کسش و دیدم داره ارضا میشه بلند شدمو گفتم کیرمو گذاشتم دم کسش و یه دسمال کاغذی دادم دستش و گفتم میخوام زن من بشی گفت باشه و کیرمو فشار دادم و که گفت ای و منم بیشتر فشار دادم و دیدم که اره پردش پاره شد و زود دستمال رو گرفت جلوی کسش  و خونا رو که خوب پاک رد دستشو گرفتم و کشوندمش سمت تخت و به پشت خوابوندمشو گفتم پاهاتو بده بالا و کیرمو گذاشتم دم کسش و سینه هاشو گرفتم و دادم کیرمو تو کسش و دستو حسابی که تلمبه زدو دیدم اره وقتشه که کونشم افتتاح کنم و برگندونمش و گفتم رو زانو هاش بایسته و کیمو گذاشتم دم کونشو دادم تو و زود تلمبه میزدم که دیدم داره از کسش اب میاد دستمو بردم جلو کسشو ملوندمو کیرمو کشیدم بیرون و اب کسشو مالوندم سر کیرمو و حسابی تلنبه زدم تا اب کیرم همش ریخ تو کونش و همونطوری روی کمرش موندم تا حالم جا اومد و رفتم سمت سینه هاشو ویکیشونو گرفتم تو دهنم و مکیدم تا دیگه بلند شدیم و رفتیم و تا شب که دوباره وقت خواب شد و مامانم با خنده گفت تو برو پیش خالت من شب تنها میخوابم اخه بابام رفته بود بار داشت تا 1 ماه دیگه من رفتم دیدم خالم رفته زیر پتو زود شلوارمو کشیدم پایین و اومدم بزارم تو دهنش که زود بلند شد دیدم لخته لبه های تختو گرفت و گفت از کونم میکنی گفتم عشقمه و کیرمو گذاشتم دم کونش و تا یه ربع فقط کردمو نگو مامانم از لای در دید میزده و فک میکنم اینا دست به یکی کرده بودن من سینه های خالمو گرفته بودمو میکشیدم و وکونشو جر میدادم که یهو ابم با فشار اومد نصفش ریخت تو کونش و زود برگشت و کیرمو گرفت تو دهنشو و ابمو تا اخرش خورد

۷ نظر:

  1. SEX.........LESS...........SEX............LESS
    سکس.لزبین.سکس چندنفره.منوی ارایش.ممنوی لباس.نمایندگی های عالی
    قیمتهای کم.سکس حمام.چکوزی.سنا
    وکلی امکانات دیگ
    دیگ میتونی باخیال راحت سکس کنی هرجای ایران که باشی حتی شهرهای کوچیکش
    سکس سراسری درسرتاسرایران
    ازادوبدون دردسر نگران پولتم نباش
    برای اشنایی عضویت وچگونگی سکس درشهرستان خودتون میتونیدباشماره تلفن09136475685
    09136475685
    09136475685تماس بگیرید
    یادتون باش گفتم کل ایران
    هرجاکه باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام پس چرادردسترس نیستی یاازمن خوشت نیومد میتونم دلیلتوبدونم

      حذف
  2. سلام دوستان من حامدم ازکرج عاشق مامانهای خشگلو مهربونم فرقی برام نمیکنه متاهل یا بیوه بزنگه همه جوره پایم 09393370523

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام حامد جان خوبی یه چیزی بهت بگم باورت میشه من 6 ساله پیش زنمو طلاق دادماز موقع تاحالا سکس نداشتم من یه واحد اپارتمان شخصی دارم تو کرج این مکان جون میده برای عشق حال اگه دوست داشتی با هم رفاقت کنیم خانوم طور کنیم بیاریمیه عشق حال مشتی کنیم هرچیزیم بخای شنگول شی برات تهیه میکنم شیره تریاک برات میگیرم کوس کون یارو جرش بدی دقیقا یک ساعت تلمبه میزنی شمارم09120366804

      حذف
    2. من خودم چون تنه زندگی میکنم دیگه برام سخته یه مدت درس میخوندم سرگرم بودم ولی الان شدیدا احساس تنهای میکنم انقدر تلاش کردم سه تا کارشناسی ارشد گرفتم چه فایده تنهام دنبال یه دختر میگردم با مرام معرفت باشه گفتم که منزل شخصی دارم شاید قسمت شد اخلاقمون باهم جور در اومد با هم ازدواج کردیم اونم بهت گفتم برات میگیرم خودم اهلش نیستم ولی برای مهمانم هرچی بخاد تهیه میکنم یعنی خدای تنها ارزوم در حال حاضر اینه که یه دختر وارد زندگیم بشه از این حال دربیام شماره09120366804

      حذف
  3. یه خانم برا دوستی از یزد 9335779501

    پاسخحذف
  4. سلام دوستان داودم ازقم منم تنهام ازقم یه خانم بامعرفت وروراست ازاون خوشکلاش بهم پیام بده09375187911

    پاسخحذف